بهرام نورایی ، متولد پنجم اردیبهشت ماه هزار و سیصد شصت و هفت در تهران است. از سال 1380 با موسیقی هیپ هاپ آشنا شد و در 1381 فعالیت خود را در زمینه موسیقی رپ فارسی آغاز نمود. به مدت چهار سال به صورت غیر حرفه ای تک آهنگ هایی تولید کرد که برخی از آنها در 1385 به صورت غیر رسمی منتشر شدند. در 1386 با تک آهنگ "نامه ای به رئیس جمهور" به شهرت رسید و در انتهای همان سال با تشکل "دیـــوار" وارد فعالیت حرفه ای شد. در مرداد ماه 1387 اولین مجموعه رسمی خود را به نام " 24 ساعت " منتشر کرد. این مجموعه شامل 9 اثر می باشد که توسط تشکل دیــــوار تهیه و توزیع شد و در تهران و برخی شهرستانها به فروش رسید.
در اسفند ماه 1387 ، بهرام و تهیه کننده آثارش ، احسان قره ضیاءالدینی ملقب به " آتــــور"، به اتهامات مختلف، به مدت یک هفته در زندان اوین بازداشت شدند. در اردیبهشت ماه سال 1390 شمسی دومین مجموعه رسمی بهرام به نام " ســـکوت " منتشر شد. این مجموعه شامل 14 اثر می باشد که توسط تشکل دیـــوار تهیه و توزیع شد و این تشکل طی بیانیه ای اتمام همکاری خود را با بهرام اعلام نمود.
بهرام در آذر ماه 1390 شمسی از ایران خارج شد و همکنون در کشور سوئد ساکن است.

در ۱۹ خرداد ۹۴ بهرام اشتباهخوب رو توئیت کرد. تا اینکه در ۲۶ خرداد اعلام کرد که آلبوم اشتباه خوب با ۱۶ آهنگ و آهنگسازی مهدیار آقاجانی در ۱۳ تیر ۹۴ منتشر خواهد شد آلبوم برای فروش در آمازون قرار گرفته این آلبوم یکی از بهترین و بزرگترین آلبوم های موسیقی رپ فارسی است است،که شبیه به یک فیلم نامه میباشید و دارای چند بخش و یک استایل چند بعدی است


facebook.com/bahramofficial
twitter.com/bahramnouraei
instagram.com/bahram.nouraei.official